Citire recomandată:

Prezentare generală a tehnologiei climatice

Recenzie populară a cărții Digma

Cărțile electronice ale producătorului Digma sunt faimoase pentru setul standard de funcționalități prezentat în categoria prețurilor bugetare. Modelele de cărți sunt asamblate în China, accentul principal este pus pe calitatea ecranului, identitatea cu cărțile de hârtie standard. Tehnologie folosită activ E-lnk. Ca standard, cărțile electronice vin cu memorie încorporată la 4-8 GB, dacă doriți, puteți adăuga un card de memorie și puteți extinde funcționalitatea echipamentului. Fiecare dispozitiv oferă iluminare suplimentară, ceea ce este important atunci când folosiți o carte într-o cameră slab luminată, pe stradă.

Evaluarea celor mai bune cărți electronice de la producătorul Digma

Model Digma s683g

Digma s683g

Dispozitivul este considerat unul dintre cele mai relevante și de încredere din linia actualizată din 2018. Include toate funcționalitățile necesare pe care le puteți utiliza pentru a citi cărți oriunde. Are caracteristici interesante care vă vor permite să oferiți cu ușurință tot ceea ce aveți nevoie utilizatorului. De exemplu, aceasta se referă la un ecran integrat de înaltă calitate, cu iluminare de fundal suplimentară. Această soluție este creată pe baza noii tehnologii de cerneală electronică, care vă permite să creați impresia unei cărți de hârtie reale, care se află în mâinile utilizatorului.

Dezvoltarea Digma s683g se remarcă prin prezența unor butoane de pagină de înaltă calitate, prin care puteți naviga cu ușurință prin carte cu un procesor puternic (frecvența procesorului de 600 MHz). Capacitatea bateriei este de 1500 mAh, în plus există un slot pentru carduri microSD.

Pret - 100-120 cu

Model Digma e61m

Digma e61m

Acesta aparține numărului de evoluții lansate de companie în 2018 și care cucește cu încredere piața de e-book. Combină caracteristici optime, are o calitate înaltă și toate acestea sunt disponibile la un preț relativ mic. Principalul lucru care subliniază Digma e61m este ecranul, care impresionează cu adevărat caracteristicile și capacitățile sale. Se bazează pe tehnologia populară de cerneală electronică, care o aduce cât mai aproape de o carte de hârtie, adaptând-o pentru fiecare utilizator specific. Are dezvoltarea de butoane convenabile pentru derularea paginilor, ceea ce permite să garanteze crearea condițiilor optime pentru toată lumea.

În plus, merită evidențiat un astfel de avantaj al cărții electronice Digma e61m ca un procesor puternic, cu o frecvență de ceas de 600 MHz. Cantitatea maximă de card de memorie instalată se află la 32 GB.

Pret 120-130 cu

Model Digma e634

Digma e634

Dispozitivul vă permite să utilizați rațional totul ebook reader și va deveni însoțitorul optim pentru fiecare utilizator potențial. Prețul rezonabil este un avantaj important, orice cumpărător își poate permite. De asemenea, dispune de o baterie puternică, de aproximativ 1500 mAh, precum și un slot pentru primirea cardurilor de memorie.

De ce să alegi acest Digma e634? Utilizează noua tehnologie E-lnk, care vă va permite să faceți față cititului oricărei cărți electronice și să faceți acest proces extrem de plăcut. Datorită contrastului crescut, tonul ecranului se apropie cât mai alb. Schițele literelor individuale devin mai clare, ceea ce asigură o citire ușoară pentru o perioadă lungă de timp, fără a fi nevoie să conectați lumina de fundal a dispozitivului. De fapt, Digma e634 este un fel de hârtie de calitate, cu litere clare pe ea.

Dispozitivul acceptă formatele cele mai solicitate de dezvoltatorii de cărți electronice, în special, sunt furnizate patru formate de imagini. Există o navigare bine concepută prin secțiunile de meniu, puteți transforma rapid paginile. În plus, există și butoane mecanice speciale în partea din față a acestui dispozitiv. Greutatea totală se încadrează în 152 grame.

Pret - 130-140 cu

Model Digma x600

Digma x600

Modelul aparține uneia dintre cele mai progresive evoluții ale companiei, care a văzut lumina în 2018. O caracteristică distinctivă este un ecran tactil de înaltă calitate, cu diagonala de 6 inci. O baterie capacitivă (1500 mAh) vă va permite să parcurgeți aproximativ 5000 de pagini dintr-o carte fără a fi nevoie de reîncărcare suplimentară. Printre alte caracteristici, se remarcă o imagine monocromă, în plus există o opțiune pentru iluminarea din fundal a ecranului. Memoria încorporată este de 4 GB, puteți instala opțional un card de memorie. Dezvoltatorii sunt preconizați să includă aproximativ 14 formate de text, precum și 4 formate de imagine. Carcasa este din plastic de înaltă calitate.

Din punct de vedere vizual, Digma x600 vă va încânta cu linii netede, o soluție excelentă de cadru. Va fi o opțiune ideală pentru fiecare utilizator care are nevoie de un „cititor” de lucru în metrou, tren, microbuz.

Pret - 100-120 cu

Model Digma r652

Digma r652

Dezvoltarea își va lua locul potrivit printre gadgeturile oricărui fan al cărților electronice. Va deveni o soluție indispensabilă în caz de călătorie, vă va permite să vă distrați pe drum. Are dimensiuni mici, îl puteți folosi pentru a-l citi oriunde apare o astfel de nevoie. Modelul este prezentat cu un ecran de șase inci, a cărui rezoluție este setată la 800x600. Indicatorul este suficient de ridicat pentru a oferi imagini de înaltă definiție, permițându-vă să vizualizați cărți, fotografii, imagini și multe altele. Modelul Digma r652 poate reproduce aproximativ 13 formate de text, precum și numeroase arhive, fișiere grafice, pentru care sunt prezentate și formatele lor separate.

Producătorul oferă 16 nuanțe de gri, care vor optimiza setările dispozitivului exclusiv pentru ochii tăi.

Pret - 100-120 cu

Model Digma r676

Digma r676

Dispozitivul are un avantaj atât de important ca un ecran tactil sensibil la apăsările rapide ale degetelor. Are un design ergonomic, vă permite să vă deplasați pe ecran cu un singur clic pe butonul dorit. Panoul frontal conține exclusiv butoane care sunt responsabile de întoarcerea paginilor, dar puteți utiliza, de asemenea, un ecran tactil special în acest scop. Dispozitivul are o grosime impresionantă, parametrul este de doar 9 milimetri, iar greutatea nu este mai mare de 172 grame.

Panoul din spate este echipat suplimentar cu popularul suprafață „Soft Touch”, ceea ce contribuie la ținerea sigură a cărții în mâini.

Pret - 130-150 cu

Model Digma T646

Digma T646

Cartea electronică Digma T646 este o combinație optimă de carcase de înaltă calitate, ecran și costuri accesibile. Ecranul tactil are o diagonală de 6 inci și o rezoluție de 1024x758. Scala de gri în mod tradițional 16, ceea ce vă va permite să efectuați cu ușurință reglarea imaginii de înaltă calitate. Producătorul a furnizat un procesor de înaltă calitate, cu o frecvență de aproximativ 600 MHz. Memoria încorporată în acest model este marcată cu 4 GB, dar puteți adăuga un card de memorie cu o capacitate de maximum 32 GB. Există 16 formate diferite de materiale text și 4 formate de imagine.

Beneficiile! O notă deosebită este analiza utilizabilității acestui gadget. Cartea este cât se poate de confortabilă în mână și va deveni o soluție indispensabilă pentru citire în natură, în orice alte condiții.

Preț - 120-140 cu

Model Digma R659

Digma r659

Cartea este o soluție tehnică ideală care poate oferi utilizatorului funcționalități nelimitate în legătură cu citirea cărților electronice.Dispozitivul este echipat cu un ecran tactil de 6 inch, a cărui rezoluție este de 1024x758 pixeli. De asemenea, include iluminare de iluminat de înaltă calitate, care vă poate permite cu ușurință și confortabil să vizualizați cărțile de care aveți nevoie în condiții de iluminare slabă. Modelul rulează pe un procesor cu o frecvență de 600 MHz, care vă permite să deschideți și să derulați rapid fiecare pagină în parte.

Descărcarea unui fișier se realizează aproape instantaneu, utilizatorul nu trebuie să depună eforturi suplimentare pentru a găsi metode alternative. Memoria este de 4 GB, cu posibilitatea de extindere până la 32 GB.

Pret - 130-140 cu

Model Digma E63S

Digma e63s

Dispozitivul se poziționează ca o dezvoltare din linia actualizată din 2018. Conține setul maxim de funcții necesare pentru citirea cea mai confortabilă și toate acestea la un cost destul de rezonabil.

Dispune de un ecran bine proiectat, butoane convenabile pentru derularea paginilor, precum și un procesor puternic cu o frecvență de 600 MHz, o baterie funcțională.

Pret - 140-160 cu

Model Digma R62B

Digma r62b

Va fi un însoțitor de călătorie excelent pentru fiecare utilizator, vă va ajuta să vă petreceți timpul pe drum cât mai productiv. Cu un dispozitiv atât de compact, te poți „regăsi” cu ușurință oriunde te-ai afla.

Modelul este echipat cu un ecran cu o rezoluție de aproximativ 800x600 pixeli, poziționat la nivel ridicat, garantează o claritate excelentă a oricărei imagini. Include capacitatea de a lucra cu 13 formate de text.

Preț - 120-140 cu

Prezentare generală a generatoarelor industriale de abur (electrice, diesel, gaze etc.)

Alege cel mai bun mini tractor, cu 10 modele